Vil du klage over rådgivningen?
Har du haft en dårlig oplevelse med vores telefon- eller chatrådgivning, vil vi gerne høre fra dig, så vi kan forbedre vores tilbud. Du har mulighed for at indsende en klage via formularen nederst på denne side.
-
Alle, der har modtaget rådgivning gennem vores chat eller telefonisk, har mulighed for at klage over den rådgivning, de har modtaget.
-
Du kan klage over selve rådgivningen, dels indholdet af samtalen/chatten og dels den måde, som rådgiveren greb samtalen/chatten an på. Det kan være, hvis du ikke følte dig hørt eller hvis du ikke har fået korrekt vejledning/rådgivning
-
Du kan ikke klage over åbningstider og ventetider i telefonrådgivningen/chatten samt vilkår og forhold i Kriminalforsorgen, som vi ikke har indflydelse på. Vi arbejder dog på at forbedre forholdene for pårørende, så vi vil altid gerne høre dine erfaringer og oplevelser.
-
Når vi modtager din klage, forholder vi os til den hurtigst muligt og hvis du har skrevet din mailadresse, vil vi sende dig et svar til den. Vi registrerer din klage i anonymiseret form i vores interne system til statistik, som vi bruger til at forbedre vores rådgivningstilbud. Når klagen er færdigbehandlet, sletter vi den.
-
Vi er altid glade for feedback og input til vores arbejde. Derfor er du meget velkommen til at skrive en kommentar til os nederst i formularen.